Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kilenc gödöllői érem a junior és ifi ligadöntőn 2019-08-26 10:13:38 Az egyetemi klub atlétáinak sikerei anyagilag is segítették a szakosztályt. Mihály Ádám és Mihajlovic Alex diadalmaskodtak
Atlétikai ifi Eb: 11. lett Mihály Ádám 2018-07-08 19:09:47 A 470 centiméteres kezdő magasságot elsőre ugrotta át a Gödöllői EAC rúdugrója, a 485 centi azonban már kifogott rajta
Éremeső és balszerencse 2017-08-28 10:51:50 Kilenc éremmel zárták a gödöllői ifjúsági és junior atléták a Magyar Liga döntőt. Mihály Ádám egyéni csúccsal lett aranyérmes
Gödöllői rúdugró a győri EYOF-on 2017-06-29 18:21:10 A szövetség véglegesítette a magyar indulókat. Szörényi István tanítványát, Mihály Ádámot is a csapatba jelölték